fortune

久々に笑ったので、コピペ。

Q: Somebody just posted that Roman Polanski directed Star Wars. What should I do?
A: Post the correct answer at once! We can't have people go on believing that! Very good of you to spot this. You'll probably be the only one to make the correction, so post as soon as you can. No time to lose, so certainly don't wait a day, or check to see if somebody else has made the correction.

And it's not good enough to send the message by mail. Since you're the only one who really knows that it was Francis Coppola, you have to inform the whole net right away!

    • Brad Templeton, "Emily Postnews Answers Your Questions on Netiquette"

以下、やっぱり変なexcite翻訳。自前で訳するのめんどいし。

Q: 誰かがそれをちょうど記入しました、ロマン・ポランスキースターウォーズを監督しました。私は何を行わなければなりませんか。
A: 直ちに正解を記入してください!私たちは人々にそれを信じさせ続けることができません!あなたに非常によい、これを見つけるためにあなたは修正をするために恐らく1つだけでしょう。したがって、できたら直ちに、記入してくだ?ウい。失うべき時間はない、それほど確かに一日待たないか、誰か他の人が修正をしたかどうかチェックしない。また、メイルでメッセージを送ることは十分にはよくありません。それがフランシス・コッポラだったことを実際に知っている、唯一の人であるので、すぐに全体のネットに通知しなければなりません!

    • ブラッド・テンプルトン、「エミリーPostnewsはあなたの質問に答えますネチケット上で」